Słuchacze, widzowie i subskrybenci podcastu Przemka Górczyka cenią nas za to, że pomagamy im znaleźć sposoby na poprawę jakości ich życia – zarówno dzięki rozmowom z naszymi gośćmi, jak i naszym partnerom. Najczęściej są to osoby profesjonalnie zajmujące się biznesem, nauką, technologią, sportem, zdrowiem, psychologią, prawem, ekonomią, finansami czy nieruchomościami.
To także pasjonaci różnych dziedzin, zainteresowani historią, geopolityką, militariami, gospodarką, inwestowaniem, rozwojem osobistym oraz produktywnością.
Demografia naszych słuchaczy:
Płeć
Grupy wiekowe
Miasta
Społeczność skupiona wokół podcastu Przemka Górczyka konsumuje treści poprzez YouTube, Spotify oraz Apple Podcasts.
Wybrane statystyki:
Aktualizujemy je co kwartał
Nawet
Nawet
Subskrypcje
Nawet
W aplikacjach Spotify, Apple Podcasts, Pocket Cast itd.
Nawet
Nawet
Łącznie ponad
Średnio
Współpracując z nami, z każdą kolejną reklamą:
01.
zwiększasz ekspozycję swojej marki na Waszych odbiorców
02.
efektywnie docierasz do szerszej grupy docelowej w nowy sposób
03.
wzmacniasz wizerunek swojej firmy w sieci
04.
otrzymujesz dedykowaną grupę remarketingową w systemie Google
05.
uzyskasz dostęp do analityki i dołączysz do nas jako partner reklamowy.
Promowanie marki w podkaście opieramy na wzmacnianiu i ocieplaniu jej wizerunku oraz zwiększaniu rozpoznawalności brandu. Dzięki temu budujesz świadomość marki wśród grupy docelowej Przemek Górczyk Podcast.
Jest to działanie, które nie skupia się na sprzedaży produktów i usług w krótkim terminie, jednak w dłuższej perspektywie przynosi oczekiwane rezultaty.
To idealna opcja dla największych marek, które cenią sobie wyłączność lub ekskluzywny charakter promocji.
01.
Zdjęcie w tle na kanale YouTube
02.
Linki w opisie całego podcastu na YouTube i Spotify
03.
Mention na Instagramie w BIO
04.
Logo w studio (naklejka na ramieniu mikrofonu) we wszystkich odcinkach
05.
4x w miesiącu wstawka reklamowa w odcinku podcastu na YouTube i Spotify (1x w tygodniu)
Twój produkt lub usługa świetnie pasuje do reklamy video?
Oto co możemy dla Ciebie przygotować:
01.
Opis odcinka:
z linkami (w tym afiliacyjnymi)
z opcjonalnym kodem rabatowym
02.
Nagranie video:
od 30 do 90 sekund
w pierwszych 3 minutach odcinka
03.
Belka graficzna w trakcie nagrania:
co 10 minut
przez 5 sekund
04.
Grupa remarketingowa z Analytics w Google Ads
A może dodatkowa promocja w social mediach?
Możemy umieścić Cię w shorcie/rolce z wybranego odcinka: