Kto słucha tego podcastu?

Słuchacze, widzowie i subskrybenci podcastu Przemka Górczyka cenią nas za to, że pomagamy im znaleźć sposoby na poprawę jakości ich życia – zarówno dzięki rozmowom z naszymi gośćmi, jak i naszym partnerom. Najczęściej są to osoby profesjonalnie zajmujące się biznesem, nauką, technologią, sportem, zdrowiem, psychologią, prawem, ekonomią, finansami czy nieruchomościami.
To także pasjonaci różnych dziedzin, zainteresowani historią, geopolityką, militariami, gospodarką, inwestowaniem, rozwojem osobistym oraz produktywnością.

Demografia naszych słuchaczy:

Płeć

Mężczyźni

76%

Kobiety

24%

Grupy wiekowe

25-34

33%

35-44

25%

18-24

15%

Miasta

Warszawa
16%
Wrocław
4,8%
Kraków
4,5%
Poznań
4,3%
Katowice
2,3%
Porozmawiajmy

Dzięki szerokiej tematyce naszych rozmów trafiamy bardzo precyzyjnie do konkretnej grupy odbiorców, zainteresowanych kwestiami poruszanymi w danym odcinku.

Jak duża jest nasza publiczność?

Społeczność skupiona wokół podcastu Przemka Górczyka konsumuje treści poprzez YouTube,  Spotify oraz Apple Podcasts.

Wybrane statystyki:

Aktualizujemy je co kwartał

Youtube

Nawet

9 milionów/miesięcznie

Odtworzeń

Nawet

2 miliony/miesięcznie

Unikalnych użytkowników

Subskrypcje

465 000

Z przyrostem do 20 tysięcy miesięcznie

Nawet

100 000/miesięcznie

Pozytywnych reakcji

Bardzo wysoki średni czas oglądania

2 miliony godzin oglądania na miesiąc



Świadczy o intensywnym oraz nieprzerwanym zaangażowaniu naszej społeczności

Podcasty audio

W aplikacjach Spotify, Apple Podcasts, Pocket Cast itd.

Nawet

650 000/miesięcznie

Odtworzeń

Nawet

340 000/miesięcznie

Unikalnych użytkowników

Łącznie ponad

137 000

Subskrypcji na Spotify + Apple Podcasts

Średnio

32 000

Odtworzeń per odcinek

Bardzo wysoki średni czas oglądania

Świadczy o intensywnym oraz nieprzerwanym zaangażowaniu naszej społeczności

W jakich sytuacjach partnerzy z nami współpracują?

Współpracując z nami, z każdą kolejną reklamą:

01.

zwiększasz ekspozycję swojej marki na Waszych odbiorców

02.

efektywnie docierasz do szerszej grupy docelowej w nowy sposób

03.

wzmacniasz wizerunek swojej firmy w sieci

04.

otrzymujesz dedykowaną grupę remarketingową w systemie Google

05.

uzyskasz dostęp do analityki i dołączysz do nas jako partner reklamowy.

Promowanie marki w podkaście opieramy na wzmacnianiu i ocieplaniu jej wizerunku oraz zwiększaniu rozpoznawalności brandu. Dzięki temu budujesz świadomość marki wśród grupy docelowej Przemek Górczyk Podcast.


Jest to działanie, które nie skupia się na sprzedaży produktów i usług w krótkim terminie, jednak w dłuższej perspektywie przynosi oczekiwane rezultaty.

Jak możemy współpracować?

Chcesz objąć patronat całego podcastu?

To idealna opcja dla największych marek, które cenią sobie wyłączność lub ekskluzywny charakter promocji.

01.

Zdjęcie w tle na kanale YouTube

02.

Linki w opisie całego podcastu na YouTube i Spotify

03.

Mention na Instagramie w BIO

04.

Logo w studio (naklejka na ramieniu mikrofonu) we wszystkich odcinkach

05.

4x w miesiącu wstawka reklamowa w odcinku podcastu na YouTube i Spotify (1x w tygodniu)

Porozmawiajmy

Reklamy w odcinku

Twój produkt lub usługa świetnie pasuje do reklamy video?
Oto co możemy dla Ciebie przygotować:

01.

Opis odcinka:

  • z linkami (w tym afiliacyjnymi)

  • z opcjonalnym kodem rabatowym

02.

Nagranie video:

  • od 30 do 90 sekund

  • w pierwszych 3 minutach odcinka

03.

Belka graficzna w trakcie nagrania:

  • co 10 minut

  • przez 5 sekund

04.

Grupa remarketingowa z Analytics w Google Ads

Jak brzmią i wyglądają przykładowe reklamy?

Kikfit Catering

Tak brzmi nasza reklama na Spotify

Healthlabs Care

Tak brzmi nasza reklama na Spotify

Mięsna Paczka

Tak brzmi nasza reklama na Spotify

Skrót materiału video na Instagramie

A może dodatkowa promocja w social mediach?
Możemy umieścić Cię w shorcie/rolce z wybranego odcinka:

01.

Belka graficzna w wybranej rolce

02.

Wyświetlenie logo:

  • przed materiałem

  • po materiale

03.

Informacja w opisie

04.

Oznaczenie (tag lub jako współtwórca) profilu reklamodawcy

Przemek Górczyk i Labone

Kto nam zaufał?

Sprawdź, czy współpraca jest dla Ciebie

Partnerstwo z nami pozwoli na szybszą i efektywniejszą promocję Twojego produktu lub usług i zwiększenie świadomości wśród bardzo sprecyzowanego grona odbiorców.

icon email
icon phone
Dziękujemy. Otrzymaliśmy Twoją wiadomość i skontaktujemy się w ciągu 48h.
Pojawił się błąd przy wysyłaniu wiadomości. Sprawdź podane dane.
Przemek Górczyk i DodaPrzemek Górczyk i Joanna JędrzejczykPrzemek Górczyk i Krzysztof HołowczycPrzemek Górczyk i Andrzej Dragan
Home